1 d’octubre del 2007

Benvinguts a la meva cuina // Bienvenidos a mi cocina.

Hi ha mil definicions obertes a la paraula “Tastaolletes”… i no totes gastronòmiques: qualsevol classe de consum, és susceptible de convertir-te en un autèntic tastaolletes, i just per això, he posat aquest nom al meu primer gastroblog.

Perquè m’agradaria, d’aquí a un temps, donar-li una ullada, i que sigui una mena d’arxiu de les meves inquietuds de tastaolletes gastronòmic, on no només hi hagi el meu “top ten” de receptes.

Per tal de no convertir aquest blog en el meu malson traductor particular, convertint les entrades en una cosa llaaarga i repetitiva, escriuré la major part de les entrades en castellà (amb alguna o algunes catalanades incloses i inevitables), per tal que alguns dels meus amics, el pugueu llegir sense dificultat.

No obstant, estic convençuda que alguna que altra ressenya apareixerà en català, la meva llengua materna: estaré sempre oberta a donar un cop de mà si hi ha alguna paraula que “us balli”.

Per últim, haig de reconèixer que, com a primera entrada en aquest blog, em sentía en una posició compromesa, ja que, pensant-ho bé, és posible que el que aquí digui em perseguirà, dia rere dia, en les entrades que vagi fent.

Així doncs, no parlaré més (per no fer-ho massa), i em limitaré a donar-vos la benvinguda a la meva cuina!






*****************************************************




Hay mil definiciones abiertas a la palabra “Tastaolletes” (Catacaldos según una definición que he encontrado en el diccionario y que, por cierto: no me suena nada bien!)… y no todas gastronómicas: cualquier clase de consumo, es susceptible de convertirte en un auténtico “Tastaolletes”, y por esa razón, he puesto este nombre a mi primer gastroblog.

Porque me gustaría, dentro de unos meses, mirarlo y que se haya convertido en una especie de archivo de mis inquietudes de “tastaolletes” gastronomito, donde no sólo se pueda encontrar mi “top ten” de recetas.

Con objeto de con convertir este blog en mi pesadilla traductora particular, convirtiendo las entradas en una cosa larga y repetitiva, escribiré la mayor parte de las entradas en castellano (con alguna o algunas catalanadas incluidas inevitablemente), para que algunos de mis amigos lo podáis leer sin dificultad.

No obstante, estoy segura que alguna que otra reseña aparecerá en Catalán, mi lengua materna: estaré siempre dispuesta a dar una ayudita si alguna palabra “os baila).

En último lugar, tengo que reconocer que al ser esta la primera entrada en el blog, me siento en una postura comprometida, ya que, pensándolo bien, quizás lo que aquí deje escrito me seguirá, día tras día, en las entradas que vaya realizando.

Así pues, no hablaré más (para no hacerlo demasiado), y me limitaré a daros la bienvenida a mi cocina!

2 comentaris:

Seyerana ha dit...

Aquí estem... vamos, que aquí stamos la Silvia y yo flipando con tu blog...

"Tastaolletes" "Tastaolletes".. i la veritat es que ens sona la paraula del café de l'altre dia...

Però ja saps que som de pocs idiomes, així que ni la pàgina dels sandwichs podrem disfrutar.. potser millor ens els fas tu.

De totes meneres t'hem de fel·licitar. A la fi t'has atrevit, i ens has fet passar una estona "de lo más divertido".

I no, no dormimos juntas, que yo me voy a mi casa ya... "ejque" el interné no iba y tienen contratado un pack básico de informático (mi Roberto) pa' estas cosas...

¡¡Felicitats, reina!! Ens veiem als blogs (i a la feina)

- Pin & Pon -

Anònim ha dit...

En nombre de Degústalo.com te puedo decir: Sara, zorionak!!! (muchas felicidades pues!!!).

Agur.