30 de juny del 2008

What Really Grinds my Gears: Restaurante Carmelitas


Hoy para variar, no voy a hacer una crítica positiva de algo. Aquí siempre hablo de lo que me gusta. Pero hoy, a lo Peter Griffin voy a hablar de lo que me saca de mis casillas.

Pues bien. Que caiga un mito, me saca de mis casillas. Pero que el mito caiga justo el día en que estoy recomendándolo a mis amigos... me desborda.

Eso nos ocurrió en el restaurante Carmelitas, de Barcelona, uno de nuestros favoritos de siempre.

No voy a ensañarme pero resumiendo:

- Tardamos más de tres horas en cenar.
- Nos sirvieron los entrantes por capítulos, después de reclamar y reclamar y reclamar.
- Los segundos llegaron fríos.- Pedimos que no nos sirvieran postres para abreviar, y aún así, tardamos más de media hora en salir.

Y ahora en positivo:

- Nos invitaron a una ratafía para compensar que estaba muy buena.
- No cobraron los cafés.

La próxima (iré algún día para poder retractarme - espero - de lo dicho), confío en que renazca el mito. No me parece de recibo que un restaurante se colapse por una mesa numerosa (aunque sean un grupo organizado de 30 guiris o aunque sea una mesa entera de la organización del Sónar), ya que el aforo, es el que es, y yo exijo lo mismo esté o no esté lleno (que no es más que cenar sin preocupaciones por un más que generoso precio).

Aunque vuelva y quedemos satisfechos... me lo pensaré dos veces antes de llevar a nadie allí.

6 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Ei carinyo, quin greu que em sap... només hi he anat una vegada al Carmelitas i hi vaig sortir prou satisfeta (un pèl car). Com a tu, m'emprenya molt que m'atenguin malament i em prenguin el pel... no vas demanar el llibre de reclamacions? quina paciència que tens, nosaltres si quan seiem a taula si al cap de cinc deu minuts no donen senyals de vida ens aixequem i marxem... i ens quedem tant amples.
Mil petons bonica, i espero que mai més et facin esperar tant.

Seyerana ha dit...

Pero ten en cuenta que el zumo de naranja tardó 20 minutos porque... era natural y los estaban haciendo ellos mismos...
A mí me dio más pena Charlie que se quedó sin su super pastel de chocolate relleno de chocolate y aliñado con chocolate por encima porque estaban tan liados haciéndonos el zumo que no les dió tiempo de cortar un trocito del pastel...
¡¡Y qué decir de las verduras a la brasa!! La primera vez que me sustituyen pimiento por coliflor, berenjena por brócoli, y calabacín por boniato...
La animación vino a cuenta de la chica rara de la acera de en frente.
Si no te llegan a traer la ratafía, estoy segura que nos vamos sin pagar!!!

Cristina B. ha dit...

Doncs a propet del Carmelitas te'n recomano un altre de molt baratet i que vaig provar ahir mateix... Rosa del Raval
http://www.rosanegrabcn.com/rdr/es/index.html
Mexicà però amb qualitat i ambient molt divertit!!
Segueixo cotillejant pel teu blog, estic enganxada! ;)
petonets guapi

Sara ha dit...

Que bé, que bé! Nova lectora i amb recomanacions!!! Moltes gràcies nina!

Un petò gegant!!!

Olivier ha dit...

Dons jo hi vaig molt sovint i trovo que hi han pocs restaurants amb una relació qualitat preu tan bona com la del Carmelitas. M´agrada molt la simplicitat i honestitat dels seus plats i vins. Es el meu favorit!. El menu del mig dia a 10 euros es molt raonable i sopo moltes vegades per menys de 20 euros!! Alguna vegada han tardat una mica, pero es molt normal. M´agrada l´esperit del lloc.

Sara ha dit...

Olivier:

Com pots veure, també havia esta un dels meus restaurants preferits. Haig de reconèixer que no hi he tornat, però ho faré... ens agradava, què hi farem!

El que si volia recalcar, és que no em queixo de que triguin una mica (que potser sí, que això pot ser normal en un dia amb molt d'aforament), sino que triguin molt, i t'arribin els plats a taula freds (això, em sembla que en un restaurant de la qualitat que vol ser el Carmelitas (i que habitualment assolia), no és acceptable).

Hi has sopat per menys de 20 Euros??

Una abraçada i gràcies pel teu comentari!!